logo
Český badmintonový svaz

Toto je starý web.

Jak si reprezentanta U19 představují členové Talent Teamu?

Talent Team se v Nymburce připravoval na MEJ U15, mladší skupinu čekal technický kemp

Ve dnech 20. – 25. 10. 2019 se v Nymburce společně připravovaly dvě skupiny hráčů Talent Teamu. Menší skupina, ze které převážně se budou vybírat reprezentanti na únorové MEJ U15 ve Francii, a zároveň hráči narození v roce 2007 a později, na něž čekal klasický technický kemp. 

Kromě tréninkových jednotek dostali hráči od fyzioterapeutky Elišky Maixnerové mnoho podnětů týkajících se regenerace, kompenzace a životního stylu. V rámci duševního rozvoje pak hráči ze starší skupiny prezentovali, jak si představují badmintonového reprezentanta v kategorii U15, U19 či v dospělých.

Během týdne starší hráči trénovali kromě úderové konzistence i kombinace s kratšími intervaly v zápasovém tempu a odehráli kontrolní zápasy.

Mladší hráči, kteří se účastnili technického kempu, pracovali tentokrát na středu hřiště. Seznámili se s dlouhými drajvy s rotací předloktí a na druhé straně i základními box drajvy dle metodiky Petra Báši.

Účastníci kempu Talent Teamu v Nymburce. Foto: Tomáš Krajča.

Druhou polovinu týdne se věnovali více obraně a deblovým úderům. Jako na každém technickém kempu i zde byl kladen velký důraz na split step a jeho provádění při zahájení pohybu před údery, děti trénovaly především obranný split step a naučily se i variantu obrany na nevýpadovou nohu B strany.

Vzhledem k počtu účastníků se na kempu vystřídalo několik trenérů, a tak všichni mohli získat dostatek zpětných vazeb, které jako vždy také obdrží rodiče a trenéři každého hráče v písemné podobě emailem.
Trenér Tomáš Krajča probírá s hráči metodiku Deset zlatých pravidel. Foto: Tomáš Krajča.

Poslední den byl věnován společnému natáčení metodických videí: hry na rozvoj dovednosti split step, změny směru a odhodových dovedností. Se staršími pak byly na programu taktické hry s různými herními situacemi s důrazem na správné rozhodování hráčů.

Markéta Osičková

 

About the author  
 
 
X
Enter your e-mail address.
Enter the password that accompanies your e-mail.
Loading