logo
Český badmintonový svaz

Toto je starý web.

Yonex - oficiální dodavatel oblečení reprezentačních týmů ČR

Čeští reprezentanti popisují své dojmy z MSJ.

Svůj článek z mistrovství světa zpracovala také chlapecká část výpravy - Adam Mendrek, Jaromír Janáček a Jiří Louda:

Po prvních 2 dnech, které jsme využili k tréninku a aklimatizaci, začal turnaj družstev. Po čtyřech prohrách a dvou výhrách náš tým obsadil 23. místo.

Po tomto turnaji máme další 2 dny volna. Stavíme taxíka a jedeme asi 20 km Bangkokem na jih, kde navštěvujeme asi vůbec nejhezčí palác v Bangkoku zvaný Grand Palace. Taxíků hojně využíváme, jelikož jsou velmi levné. Tato cesta vyšla pro představu přibližně na 150 Kč. Po opravdu nádherném výletu s nezapomenutelnými zážitky jdeme ještě na trénink s opravdu nebojácnou řidičkou. Po tréninku se ještě jdeme svlažit do krásně vyhřátého bazénu s výhledem na celé město. Příjemně znaveni uléháme a těšíme se na další den.

Jaromír Janáček v Grand Palace

Po velkolepé snídani, které nechybí naprosto nic, si jdeme opět zatrénovat. Zdejším halám se dá jen maximálně vytknout strašné vedro. Na každý trénink si brát minimálně tři trika se stává samozřejmostí. Po tréninku jedeme jako obvykle do zdejšího moderního centra na večeři.

Další den jedeme na desátou hodinu do závodní haly na trénink. Náš trenér má od deseti hodin plánovaný manager meeting, kde probíhá sdělení základních informací k turnaji jednotlivců a hlavně to, na co jsme všichni netrpělivě čekali, losovaní samotného turnaje jednotlivců.

Po hodině a půl dlouhém tréninku odjíždíme zpět na hotel, kde se v poledne dovídáme kompletní rozlosování a vyrážíme společně do obrovského nákupního centra Paradise, kam nás zavedla naše paní průvodkyně. Po asi dvouhodinovém rozchodu na nakupovaní společně usedáme ke stolu a máme pozdní oběd, po kterém jedeme zpět na hotel. Od šesti hodin na našem hotelu začíná slavnostní zahájení, kam dorazili úplně všichni, co se zúčastní turnaje jednotlivců. Nechyběla živá hudba, pár scének z bojových umění, street dancingu a na konec i jídlo a pití pro všechny dle výběru.

Do turnaje jednotlivců jsme všichni naskočili čerství a natěšení. Výhodou pro nás bylo, že jsme už z týmového mistrovství znali halu a míčky měli vyzkoušené.

První den byl pro nás velmi úspěšný!

Až na Míru s Denisou jsme všichni prošli do druhého kola, kde jsme narazili na asijskou zeď.
I tak to ale byly velmi kvalitní zápasy, které nám dali mnoho nových zkušeností. Už nám zbývají poslední dva dny, které si náramně užijeme!

Zítra nás budou reprezentovat Denisa s Majdou v ženské čtyřhře a Adam v mužském singlu!

Držte nám palce a mějte se hezky!

Míra, Jirka a Adam

About the author Pepa

X
Enter your e-mail address.
Enter the password that accompanies your e-mail.